روش های تست و مرجوعی کالا
خسارت احتمالی ناشی از هرگونه اشتباه در اعلام آدرس و اطلاعات تماس و عدم حضور گیرنده به همراه کارت شناسایی هنگام تحویل مرسوله به آدرس اعلام شده، به عهدهی خریدار است.
مشتری موظف است هنگام تحویلگیری مرسوله و قبل از ترک محل توسط مامور تحویل دهنده (کارمند پست، کارمند تیپاکس، پیک موتوری) کالای ارسال شده را مورد بازبینی قرار بدهد و در صورتیکه هرگونه پارگی یا باز شدگی در بستهبندی مشاهده نمود از قبول مرسوله خودداری نماید در غیر اینصورت عواقب آن به عهده مشتری خواهد بود.
تمامی کالاهای خریداری شده را پس از باز نمودن بستهبندی از لحاظ فیزیکی چک و سلامت فیزیکی آن را تایید نمایید. در مورد کالاهای الکترونیکی، قبل از نصب نمودن محصول روی خودرو با اتصال صحیح محصول به باتری خودرو (برای اکثر محصولات این کار توسط دو سیم امکان پذیر است) از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. در صورتیکه قطعه روی خودرو نصب شده باشد و سپس عملکرد آن تست شده باشد در صورت وجود هرگونه ایراد در عملکرد آن، نور خودرو از باز پس گیری آن امتناع خواهد نمود. توجه نمایید که برای تست صحت عملکرد این محصولات نبایستی سیم محصول کوتاه و تا حد امکان از حالت پلمپ خارج گردد.
هرگونه ادعای خرابی کالای ارسال شده بایستی ظرف ۲۴ ساعت به اطلاع نور خودرو برسد.